Klachten en retourbeleid

 

 

Klachtenbeleid

Bij Culinair met Claire werk ik met veel zorg aan mijn producten en diensten. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Laat het me dan alsjeblieft weten — samen vinden we altijd een oplossing.

 

 

Hoe kun je een klacht indienen?

 

 

Je kunt een klacht indienen via:

E-mail: info@culinairmetclaire.nl

Vermeld hierbij:

 

  • Je naam
  • Bestelnummer (indien van toepassing)
  • Omschrijving van de klacht
  • Eventuele foto’s (bij fysieke producten)

 

 

Je ontvangt binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie.

 

 

Niet tevreden over de afhandeling?

 

Je kunt jouw klacht ook indienen bij de Europese Commissie via de ODR-geschillenbeslechting:

 

 

 

 

 

Retourbeleid


Voor alle bestellingen bij Culinair met Claire gelden de regels van het Europese consumentenrecht.

 

 

 

Fysieke producten (keukenbenodigdheden, tools, tafellinnen, etc.)

 

 

Je hebt 14 dagen bedenktijd vanaf de dag dat je jouw bestelling hebt ontvangen.

 

Binnen deze periode mag je het product bekijken zoals je dit ook in een winkel zou doen.

 

 

Voorwaarden voor retour sturen

 

  • Het product is ongebruikt en onbeschadigd
  • Indien mogelijk in originele verpakking
  • Compleet en schoon

 

 

 

Wie betaalt de retourkosten?

 

De kosten voor het terugsturen zijn voor de klant, tenzij er sprake is van een fout van mijn kant (bijv. verkeerd product, beschadigd geleverd).

 

 

Terugbetaling

 

Na ontvangst en controle van het geretourneerde product ontvang je het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug via dezelfde betaalmethode

 

 

 

 

Product beschadigd of verkeerd geleverd?

 

Laat het binnen 48 uur weten via e-mail met een foto.

Je ontvangt dan zo snel mogelijk een nieuw product of terugbetaling — uiteraard kosteloos.